Pages

Sunday, April 27, 2014

Ngantuk laa...

Namanya Tony Ja…
..sempena si hero Thai tuu...


 Tony Ja muda lagi





















Tony Ja dah lelap....

11 comments:

  1. wahhh...Tony Jaa..Ong Bak...meow ni pun hensem mcm Tony hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terjangkit nama kot, aktif macam si penama gak, suka melompat sungguh, tak tau diam langsung. Dia diam bila tidur je...

      Delete
  2. Tony Ja tau tak ada yg lagi comel dari dia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha....tak boleh puji dia lebih, suka mengada-ngada...

      Delete
  3. Replies
    1. Kalau dah ngantuk gitu le dia ni...
      kalau siang, nak tidur cari kerusi plastik buruk ni, yang lain tak nak.
      tapi bila malam tau pulak tidur kat dalam kotak kertas dia.

      Delete
  4. Hey Tony :)

    PT, love the 1st shot tu! Ngiau sampai sepet mata...hihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah makan, mandi...nak tidur....
      Sy tengok gak Tam Tam En. Syed...comey la Tam Tam.

      Delete
    2. Hihi... thanks for visitng Tam Tam's blog. Lately ni dia manja lebih... letih melayan dia... :)

      Delete
  5. Replies
    1. hai cikgu..
      lipat lepat pun pandai..
      apa lagi kalau nampak cicak...
      guling gantang seronok
      macam nak di lontar2nya cicak tu

      Delete