Pages

Friday, April 04, 2014

Kata orang, hujan batu di tempat sendiri...

Haa…ini memang hujan batu yang benar-benar turun di tempat sendiri. Hujan batu membasahi bumi Kuala Kangsar semalam 3 April 2014, 1.32 petang dengan diiringi kilat dan petir yang sabung menyabung.

Foto daripada seorang sahabat.  Saya tak sempat nak klik klik.

 

8 comments:

  1. Menakutkan. Tempat kami black out. OTW balik banyak pokok tumbang di jalan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada kawan bgtau kawasan taman dia pun tak de elektrik sampai malam. Line internet pun habis, mungkin kena petir kot.

      Delete
  2. Replies
    1. Betul tu kak, apa saja yang Allah jadikan pasti akan hikmahnya.

      Delete
  3. Akak otw ke utara semula dari Ipoh..pagi ni suasana amat suram dan kabus tebal dikawasan bukit2... ditimpa hujan batu mesti sakit...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pagi tadi cuaca memang suram, cuaca yang boleh menyebabkan selimut ditarik semula selepas subuh...tetapi mana kan mungkin...biar berhujan, biar berpanas, tugas tetap dilaksanakan...haha

      Delete
  4. sbb tu ada pepatah,hujan batu dinegeri sendiri hehe...hujan emas pulak,bila agaknya nak turun..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak...kalau betul hujan emas turun....turunlah kat kk ni dulu...

      Delete