Pages

Monday, October 07, 2013

Roaming




12 comments:

  1. Wah....
    Itu PT ke? mama tak de peluang tgk muka PT!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam mama,
      itu le pemilik blog ini...tergedik2 dengan kamera
      ambil gambar sana sini
      gambar sendiri tak de sape nak tolong ambil...

      Delete
  2. Replies
    1. yindi thontrap sophatitthaiie..(welcome to thailand)

      Delete
  3. Replies
    1. hahaha...kat Krabi kak
      ni fist time bloging guna android...
      terkial-kial

      Delete
  4. Replies
    1. hehehe....
      nak jauh2...fulus kureng
      so balik je le ke rumah no 2..

      yindi thontrap kheousun krabiii...
      selamat datang ke Krabi...

      Delete
  5. pekan ni, mungkin banyak menjual hasil laut terutamanya ketam.Murah ke?..suatu hari bawa akak melawat tempat ini dan pantai remis. entah bila lah agaknya tu..assalammualaikum dik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak puteri,
      Ini kat Krabi, Thailand. Produk laut ada cuma tidak halal.
      Pantai Remis orait...hihihi

      Delete
  6. patut tepon tak dapat hari tu..dah seberang rupanya

    ReplyDelete