Pages

Tuesday, October 15, 2013

Raya di sini. .

Selamat hari raya untuk semua.

Tahun ni saya beraya di hospital sebab jaga bonda yang perlu rawatan di sini.
Raya di sini sama juga kan?

Alhamdulillah masih berpeluang beraya bersama bonda. 
Cuma kali ni tak berkesempatan menziarahi pusara ayahanda pagi raya.
tenang dan indah di luar bilik rawatan bonda

12 comments:

  1. Selamat Hari Raya Aidiladha Cik T,
    Semoga bonda segera sembuh, Ameen. Di hospaitak mana tu? Indah pemandangan, tepi laut..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hari raya kak..
      Terima kasih, ibu dah beransur sembuh.

      Delete
  2. Selamat hari raya aidiladha kak ti
    tahun lepas saya beraya di hospital juga...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hari raya juga utk afeezz.
      Wah ada pengalaman raya di wad juge ye...

      Delete
  3. Replies
    1. Terima kasih mama,
      Alhamdulillah sudah semakin baik

      Delete
  4. La raya di wad ke..patut senyap je. Semoga bonda mu cepat sembuh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kelam kabut, tak sempat nak calling caling. My bonda tercinta sudah beransur sembuh. 10q

      Delete
  5. raya diwad, sama lah..kita..kalau senyap mesti ada hal..
    ok apa pun jangan lupa ceria2 kandiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak puteri pun berara di wad juga...kebetulan sekali ya...
      alhamdulillah...tetap ceria menikmati sajian di wad .

      Delete