Pages

Sunday, January 26, 2014

Penghuni Zoo Melaka

Dah beberapa hari tak jengah sini, nak update dulu dengan gambar-gambar ni. 
Nanti kat rumah baru boleh cerita baru..









Mereka semua berasal dari hutan, kini berhabitat di Zoo Melaka

8 comments:

  1. "Mereka" dengan dunia mereka, apa yang sedang di fikirkan. Agaknya "kalau aku lepas bebas"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau lepas bebas ni..susah juga nak kena cari makan sendiri...hahaha

      Delete
  2. comel2 aksi binatang2 tu...bulu harimau tu nampak sgt cantik dan gebu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Comel sangat harimau bintang tu, tidur tapi mata terbuka

      Delete
  3. Tu yang no 2 tu, kerbau ke apa? besarnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak pasti le spesis kerbau ke apa, tapi yang pasti dah sangat tua, kalau dimasak, seminggu pun belum tentu dagingnya empuk..hahaha

      Delete